Volg een innovatietraject

Innoveren is meer dan enkel jouw bestaande manier van werken aanpassen. In een innovatietraject zet je een stap verder: je neemt samen met ons elk proces in jouw organisatie onder de loep. Wij bezorgen je een overzicht van de digitale tools die jouw organisatie beter doen draaien en zelfs rendabeler maken. Als je dat wilt, kunnen wij die digitale transformatie ook in de praktijk uitvoeren.

Veel kmo’s en vzw’s hebben een stevige fundering in de vorm van hun IT-infrastructuur. Maar wat daarop gebouwd wordt, is vaak niet helemaal up-to-date. Het gaat om toepassingen en programma’s die de manier van werken sterk kunnen verbeteren. Neem nu bijvoorbeeld de chatbot op een webshop. Dat is geen hebbeding, maar een effectieve en directe manier om met klanten te communiceren.

Innoveren is niet alleen belangrijk als het gaat over jouw corebusiness. Ook op vlak van IT kan innovatie jouw bedrijf of vzw een hele stap vooruit helpen. Dit zijn enkele goede redenen:

  • Mobiliteit, communicatie en samenwerking stellen steeds nieuwe uitdagingen.
  • Het aantal nieuwe toestellen en toepassingen neemt toe, net als de uitdagingen op vlak van regelgeving rond databeveiliging. Hoe pas je deze op een goede manier toe in jouw organisatie?
  • Burgers en klanten, bedrijven en de overheid: ze eisen steeds vaker een gebruiksvriendelijke digitale dienstverlening.
  • Er zijn heel wat toestellen en toepassingen die zorgen voor vlottere organisatie, kostenefficiëntie, betere communicatie en tijdswinst.

Een innovatietraject geeft je een goed zicht op de beschikbare digitale oplossingen. Bovendien verneem je hoe je deze succesvol kan implementeren. En hoe je de invoering van deze oplossingen kan financieren.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Kempeneer showroom
67%
Meer web bezoekers
"Dankzij de nodige SEO-optimalisaties verwelkomde de nieuwe webshop van Kempeneer kort na de lancering al 67% meer bezoekers dan het jaar voordien. Een bijkomende Adwords campagne zorgde daarbovenop voor een nog groter bereik van potentiële klanten."
Karen Kempeneer
Kempeneer
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
robotmaaierpro
18
Focus keywords in top 5
"Om meer verkopen te realiseren in het groeiende robotmaaier segment van Kempeneer werd besloten een niche website op te zetten. Danzkij SEO en linkbuilding nam de website op korte tijd de topposities in Google in voor de voornaamste zoekwoorden."
Kempeneer
Robotmaaierpro
HHG
0,0
Downtime
"Centralisatie zorgt voor efficiëntere samenwerking in woon- en zorgcentrum Heilig Hart te Grimbergen. Dankzij de managed servicesovereenkomst heeft de organisatie vooraf zicht op de IT-uitgaven en ligt de IT-strategie in lijn met de missie, visie en waarden."
Kris Vandeneede
Heilig Hart Grimbergen
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
Extensa
100%
Uptime
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap