Volg een innovatietraject

Innoveren is meer dan enkel jouw bestaande manier van werken aanpassen. In een innovatietraject zet je een stap verder: je neemt samen met ons elk proces in jouw organisatie onder de loep. Wij bezorgen je een overzicht van de digitale tools die jouw organisatie beter doen draaien en zelfs rendabeler maken. Als je dat wilt, kunnen wij die digitale transformatie ook in de praktijk uitvoeren.

Veel kmo’s en vzw’s hebben een stevige fundering in de vorm van hun IT-infrastructuur. Maar wat daarop gebouwd wordt, is vaak niet helemaal up-to-date. Het gaat om toepassingen en programma’s die de manier van werken sterk kunnen verbeteren. Neem nu bijvoorbeeld de chatbot op een webshop. Dat is geen hebbeding, maar een effectieve en directe manier om met klanten te communiceren.

Innoveren is niet alleen belangrijk als het gaat over jouw corebusiness. Ook op vlak van IT kan innovatie jouw bedrijf of vzw een hele stap vooruit helpen. Dit zijn enkele goede redenen:

  • Mobiliteit, communicatie en samenwerking stellen steeds nieuwe uitdagingen.
  • Het aantal nieuwe toestellen en toepassingen neemt toe, net als de uitdagingen op vlak van regelgeving rond databeveiliging. Hoe pas je deze op een goede manier toe in jouw organisatie?
  • Burgers en klanten, bedrijven en de overheid: ze eisen steeds vaker een gebruiksvriendelijke digitale dienstverlening.
  • Er zijn heel wat toestellen en toepassingen die zorgen voor vlottere organisatie, kostenefficiëntie, betere communicatie en tijdswinst.

Een innovatietraject geeft je een goed zicht op de beschikbare digitale oplossingen. Bovendien verneem je hoe je deze succesvol kan implementeren. En hoe je de invoering van deze oplossingen kan financieren.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Ter-Duinen
De afsplitsing van moederorganisatie CM (Christelijke Mutualiteiten) zorgde ervoor dat de IT-omgeving van Zorgverblijf Ter Duinen volledig afgesplitst moest worden. Er werd een servercluster opgezet en alle data werd overgezet. Op maandagochtend waren meer dan 100 pc’s, laptops en andere apparaten operationeel, net als het wifinetwerk.
Zorgverblijf Ter Duinen
huis van het nederlands
"De bestaande VoIP oplossing van het Huis van het Nederlands was ondermaats. De gesprekskwaliteit liet te wensen over en vaak konden oproepen niet beantwoord worden door de erg beperkte configuratie mogelijkheden. Techne werd gevraagd om de problemen te onderzoeken en een oplossing voor te stellen".
Huis van het Nederlands
Infano
0%
Downtime
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft Office 365 de beste integrale oplossing bood."
Infano
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
bato
De website van BATO was toe aan een nieuwe layout en inhoud. "Het belangrijkste was dat ik mij van weinig moest aantrekken. De snelle service vinden wij zelf belangrijk, en dit konden wij ook bij Techne vinden!"
Tom Spapens
Bato
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap