Volg een innovatietraject

Innoveren is meer dan enkel jouw bestaande manier van werken aanpassen. In een innovatietraject zet je een stap verder: je neemt samen met ons elk proces in jouw organisatie onder de loep. Wij bezorgen je een overzicht van de digitale tools die jouw organisatie beter doen draaien en zelfs rendabeler maken. Als je dat wilt, kunnen wij die digitale transformatie ook in de praktijk uitvoeren.

Veel kmo’s en vzw’s hebben een stevige fundering in de vorm van hun IT-infrastructuur. Maar wat daarop gebouwd wordt, is vaak niet helemaal up-to-date. Het gaat om toepassingen en programma’s die de manier van werken sterk kunnen verbeteren. Neem nu bijvoorbeeld de chatbot op een webshop. Dat is geen hebbeding, maar een effectieve en directe manier om met klanten te communiceren.

Innoveren is niet alleen belangrijk als het gaat over jouw corebusiness. Ook op vlak van IT kan innovatie jouw bedrijf of vzw een hele stap vooruit helpen. Dit zijn enkele goede redenen:

  • Mobiliteit, communicatie en samenwerking stellen steeds nieuwe uitdagingen.
  • Het aantal nieuwe toestellen en toepassingen neemt toe, net als de uitdagingen op vlak van regelgeving rond databeveiliging. Hoe pas je deze op een goede manier toe in jouw organisatie?
  • Burgers en klanten, bedrijven en de overheid: ze eisen steeds vaker een gebruiksvriendelijke digitale dienstverlening.
  • Er zijn heel wat toestellen en toepassingen die zorgen voor vlottere organisatie, kostenefficiëntie, betere communicatie en tijdswinst.

Een innovatietraject geeft je een goed zicht op de beschikbare digitale oplossingen. Bovendien verneem je hoe je deze succesvol kan implementeren. En hoe je de invoering van deze oplossingen kan financieren.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

"We stapten over naar een server in het datacenter van Oostkamp. Voor een organisatie met meerdere vestigingen als CGG Ahasverus is dat een ideale oplossing. Wij denken nu verder na over de digitale transformatie van de organisatie."
CGG Ahasverus
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
ohmega-bikes
Gebruiksvriendelijkheid voorop!
Ohmega-bikes
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
bato
De website van BATO was toe aan een nieuwe layout en inhoud. "Het belangrijkste was dat ik mij van weinig moest aantrekken. De snelle service vinden wij zelf belangrijk, en dit konden wij ook bij Techne vinden!"
Tom Spapens
Bato
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
Kempeneer showroom
67%
Meer web bezoekers
"Dankzij de nodige SEO-optimalisaties verwelkomde de nieuwe webshop van Kempeneer kort na de lancering al 67% meer bezoekers dan het jaar voordien. Een bijkomende Adwords campagne zorgde daarbovenop voor een nog groter bereik van potentiële klanten."
Karen Kempeneer
Kempeneer
Van Lathem Galmart
"De nieuwe website van VLG moest uitstralen waarvoor zij staan: degelijkheid en efficiëntie. Klanten kunnen eenvoudig en snelle een bestelling plaatsen of offerte aanvragen langs de daartoe voorziene formulieren. De afhandeling van die aanvragen werd vereenvoudigd door ze achterliggend meteen te verwijzen naar de juiste diensten."
Van Lathem Galmart
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap