Volg een innovatietraject

Innoveren is meer dan enkel jouw bestaande manier van werken aanpassen. In een innovatietraject zet je een stap verder: je neemt samen met ons elk proces in jouw organisatie onder de loep. Wij bezorgen je een overzicht van de digitale tools die jouw organisatie beter doen draaien en zelfs rendabeler maken. Als je dat wilt, kunnen wij die digitale transformatie ook in de praktijk uitvoeren.

Veel kmo’s en vzw’s hebben een stevige fundering in de vorm van hun IT-infrastructuur. Maar wat daarop gebouwd wordt, is vaak niet helemaal up-to-date. Het gaat om toepassingen en programma’s die de manier van werken sterk kunnen verbeteren. Neem nu bijvoorbeeld de chatbot op een webshop. Dat is geen hebbeding, maar een effectieve en directe manier om met klanten te communiceren.

Innoveren is niet alleen belangrijk als het gaat over jouw corebusiness. Ook op vlak van IT kan innovatie jouw bedrijf of vzw een hele stap vooruit helpen. Dit zijn enkele goede redenen:

  • Mobiliteit, communicatie en samenwerking stellen steeds nieuwe uitdagingen.
  • Het aantal nieuwe toestellen en toepassingen neemt toe, net als de uitdagingen op vlak van regelgeving rond databeveiliging. Hoe pas je deze op een goede manier toe in jouw organisatie?
  • Burgers en klanten, bedrijven en de overheid: ze eisen steeds vaker een gebruiksvriendelijke digitale dienstverlening.
  • Er zijn heel wat toestellen en toepassingen die zorgen voor vlottere organisatie, kostenefficiëntie, betere communicatie en tijdswinst.

Een innovatietraject geeft je een goed zicht op de beschikbare digitale oplossingen. Bovendien verneem je hoe je deze succesvol kan implementeren. En hoe je de invoering van deze oplossingen kan financieren.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
Ter-Duinen
De afsplitsing van moederorganisatie CM (Christelijke Mutualiteiten) zorgde ervoor dat de IT-omgeving van Zorgverblijf Ter Duinen volledig afgesplitst moest worden. Er werd een servercluster opgezet en alle data werd overgezet. Op maandagochtend waren meer dan 100 pc’s, laptops en andere apparaten operationeel, net als het wifinetwerk.
Zorgverblijf Ter Duinen
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Van Lathem Galmart
"De nieuwe website van VLG moest uitstralen waarvoor zij staan: degelijkheid en efficiëntie. Klanten kunnen eenvoudig en snelle een bestelling plaatsen of offerte aanvragen langs de daartoe voorziene formulieren. De afhandeling van die aanvragen werd vereenvoudigd door ze achterliggend meteen te verwijzen naar de juiste diensten."
Van Lathem Galmart
Eigen Thuis
huis van het nederlands
"De bestaande VoIP oplossing van het Huis van het Nederlands was ondermaats. De gesprekskwaliteit liet te wensen over en vaak konden oproepen niet beantwoord worden door de erg beperkte configuratie mogelijkheden. Techne werd gevraagd om de problemen te onderzoeken en een oplossing voor te stellen".
Huis van het Nederlands
it consultant
"De boekhouding werd bij Essentions gedigitaliseerd zodat we nu efficiënter werken en kostbare tijd winnen. Offertes worden digitaal verzonden en ondertekend en er werden integraties voorzien, zoals automatische verwerking van betalingen.é
Essentions
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap