Van Lathem Galmart
"De nieuwe website van VLG moest uitstralen waarvoor zij staan: degelijkheid en efficiëntie. Klanten kunnen eenvoudig en snelle een bestelling plaatsen of offerte aanvragen langs de daartoe voorziene formulieren. De afhandeling van die aanvragen werd vereenvoudigd door ze achterliggend meteen te verwijzen naar de juiste diensten."
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
bato
De website van BATO was toe aan een nieuwe layout en inhoud. "Het belangrijkste was dat ik mij van weinig moest aantrekken. De snelle service vinden wij zelf belangrijk, en dit konden wij ook bij Techne vinden!"
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Intersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
1 2
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.