Voorkom problemen dankzij IT-monitoring

Problemen voorkomen is vaak efficiënter dan ze achteraf te moeten oplossen. Het monitoren van IT-problemen kan veel onheil voorkomen. Vergelijk IT-monitoring met de controlelampjes in jouw auto: die waarschuwen je ook voordat het probleem zich stelt.

Bij IT-monitoring volgen onze helpdeskmedewerkers jouw pc’s en servers nauwgezet op. Zo kunnen ze preventief ingrijpen wanneer zich problemen dreigen voor te doen:

  • Er is nood aan een dringende update.
  • Een schijf dreigt vol te lopen.
  • Een ongebruikelijke activiteit vindt plaats in jouw IT-systeem.

Dankzij het monitoren van IT-problemen blijven pc’s en servers bijdragen aan de optimale werking van jouw bedrijf of vzw.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
Infano
0%
Downtime
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft Office 365 de beste integrale oplossing bood."
Infano
Claes printing
25K
Besparing
"Technologisch advies in lijn met de bedrijfsstrategie bespaart Claes Printing meer dan €25.000 aan licenties. De specifieke noden van het bedrijf werden grondig onderzocht en op die manier konden gepaste, schaalbare oplossingen voorgesteld worden."
Claes & Roels Printing
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
Minor-Ndako
99,99%
Uptime gegarandeerd
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Minor-Ndako
Eigen Thuis
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
20%
Tijdsbesparing
"Bij Techne hebben we twee vaste contactpersonen bij wie we met al onze vragen terechtkunnen. Ik weet wie ik aan de lijn heb en zij kennen mij. Dat persoonlijk contact vind ik erg belangrijk."
Henry Buyens
Belgische Federatie van Voedselbanken
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2020 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap