Razendsnelle IT-ondersteuning

Vastzitten met je werk, onnodig tijdverlies, ellendig lang moeten wachten op ondersteuning… IT kan een bron van ergernis en frustratie zijn.

Nochtans is het doel van technologie net om je vlotter te laten werken. Kleine problemen zijn weliswaar onvermijdelijk en moeten dan ook een snelle oplossing krijgen.

En die snelheid vind je op onze helpdesk.
Ons doel: 99 % van alle issues binnen het uur oplossen.

Onze helpdesk staat paraat voor al onze klanten, van kleine en middelgrote organisaties tot corporate alsook de non-profit sector.

  • Komen bepaalde problemen maar niet in orde? We gaan de uitdaging graag aan
  • Heb je behoefte aan een snel en onderbouwd antwoord op je vragen? We helpen je graag verder
  • Wil jouw IT’er zich focussen op de corebusiness? Onze helpdesk neemt de eerste- en/of tweedelijnsondersteuning graag over
  • Is je IT’er ziek of op vakantie? Onze helpdesk springt graag in wanneer nodig

De overgrote meerderheid van de IT-gerelateerde vragen kunnen we van op afstand oplossen. En is het toch nodig, dan komen we ter plaatse. Tijdens de kantooruren is onze helpdesk permanent bereikbaar. En wil je genieten van 24/7-ondersteuning? Dat kan ook op ons noodnummer.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
Chateau La Promesse
"De foto's van het prestigieuze Chateau la Promesse spreken tot de verbeelding. Daarom werd bewust gekozen voor een eenvoudig web ontwerp. De bezoeker wordt meegenomen op een ontdekkingsreis vanaf zijn favoriete toestel, want de website is volledig responsive opgebouwd.
Chateau La Promesse
Infano
0%
Downtime
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft Office 365 de beste integrale oplossing bood."
Infano
25%
Tijdswinst
“Techne zorgt er voor dat de medewerkers van Van Overstraeten vlotter kunnen werken. De administratieve processen werden bijvoorbeeld gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Daarnaast ondersteunt Techne ook de werking van de machines die volautomatisch materialen uit de stock halen.”
Corry en Wilfried Van Overstraeten
Van Overstraeten
Eigen Thuis
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
it consultant
"De boekhouding werd bij Essentions gedigitaliseerd zodat we nu efficiënter werken en kostbare tijd winnen. Offertes worden digitaal verzonden en ondertekend en er werden integraties voorzien, zoals automatische verwerking van betalingen.é
Essentions
HHG
0,0
Downtime
"Centralisatie zorgt voor efficiëntere samenwerking in woon- en zorgcentrum Heilig Hart te Grimbergen. Dankzij de managed servicesovereenkomst heeft de organisatie vooraf zicht op de IT-uitgaven en ligt de IT-strategie in lijn met de missie, visie en waarden."
Kris Vandeneede
Heilig Hart Grimbergen
Claes printing
25K
Besparing
"Technologisch advies in lijn met de bedrijfsstrategie bespaart Claes Printing meer dan €25.000 aan licenties. De specifieke noden van het bedrijf werden grondig onderzocht en op die manier konden gepaste, schaalbare oplossingen voorgesteld worden."
Claes & Roels Printing
Horeca Vlaanderen
De IT-medewerkers van Horeca Vlaanderen waren overbevraagd en verloren te veel tijd aan eerstelijnsondersteuning. Het interne IT-team kwam zo onvoldoende tot ontwikkeling van nieuwe toepassingen binnen de federatie. Door de helpdeskfunctie over te nemen en een ticketing systeem te introduceren wist Techne de interne IT te ontzorgen van deze taak.
Horeca Vlaanderen
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap