Razendsnelle IT-ondersteuning

Vastzitten met je werk, onnodig tijdverlies, ellendig lang moeten wachten op ondersteuning… IT kan een bron van ergernis en frustratie zijn.

Nochtans is het doel van technologie net om je vlotter te laten werken. Kleine problemen zijn weliswaar onvermijdelijk en moeten dan ook een snelle oplossing krijgen.

En die snelheid vind je op onze helpdesk.
Ons doel: 99 % van alle issues binnen het uur oplossen.

Onze helpdesk staat paraat voor al onze klanten, van kleine en middelgrote organisaties tot corporate alsook de non-profit sector.

  • Komen bepaalde problemen maar niet in orde? We gaan de uitdaging graag aan
  • Heb je behoefte aan een snel en onderbouwd antwoord op je vragen? We helpen je graag verder
  • Wil jouw IT’er zich focussen op de corebusiness? Onze helpdesk neemt de eerste- en/of tweedelijnsondersteuning graag over
  • Is je IT’er ziek of op vakantie? Onze helpdesk springt graag in wanneer nodig

De overgrote meerderheid van de IT-gerelateerde vragen kunnen we van op afstand oplossen. En is het toch nodig, dan komen we ter plaatse. Tijdens de kantooruren is onze helpdesk permanent bereikbaar. En wil je genieten van 24/7-ondersteuning? Dat kan ook op ons noodnummer.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Minor-Ndako
99,99%
Uptime gegarandeerd
"Minor-Ndako kon beroep doen op ondersteuning van SOCIALware. Die organisatie helpt non-profitorganisaties door hen gratis of aan een zeer laag tarief uit te rusten met IT-producten en -diensten. Zo kunnen ze meer middelen besteden aan hun maatschappelijk doel."
Minor-Ndako
robotmaaierpro
18
Focus keywords in top 5
"Om meer verkopen te realiseren in het groeiende robotmaaier segment van Kempeneer werd besloten een niche website op te zetten. Danzkij SEO en linkbuilding nam de website op korte tijd de topposities in Google in voor de voornaamste zoekwoorden."
Kempeneer
Robotmaaierpro
Van Lathem Galmart
"De nieuwe website van VLG moest uitstralen waarvoor zij staan: degelijkheid en efficiëntie. Klanten kunnen eenvoudig en snelle een bestelling plaatsen of offerte aanvragen langs de daartoe voorziene formulieren. De afhandeling van die aanvragen werd vereenvoudigd door ze achterliggend meteen te verwijzen naar de juiste diensten."
Van Lathem Galmart
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
De ICT oplossingen bij het Wit-Gele Kruis waren dringend aan vernieuwing toe. Samen met Techne werd onder andere gezorgd dat iedereen perfect vanop locatie kan werken en werd de infrastructuur en dataverkeer extra beveiligd.
Wit-Gele Kruis van Vlaanderen
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
Intersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Intersoc
Eigen Thuis
"Onze externe IT-ondersteuner levert goede diensten, maar we wilden de continuïteit verbeteren, bijvoorbeeld wanneer de betrokken partner afwezig is. Techne staat nu in voor tweede- en derdelijnsondersteuning. Daarnaast deden zij een uitgebreide IT-audit, vooral om de beveiliging te controleren.”
Carmi
bato
De website van BATO was toe aan een nieuwe layout en inhoud. "Het belangrijkste was dat ik mij van weinig moest aantrekken. De snelle service vinden wij zelf belangrijk, en dit konden wij ook bij Techne vinden!"
Tom Spapens
Bato
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap