Schakel IT-management in

Of jouw organisatie nu klein of groot is, hoogstwaarschijnlijk zijn één of meer medewerkers bezig met de IT. In kleine organisaties gaat het vaak om een medewerker of zaakvoerder die de IT opvolgt naast andere taken. In grotere organisaties is er mogelijk een volwaardige IT-dienst. Door beroep te doen op ons voor IT-management ontdek je hoe jouw interne IT-organisatie efficiënter kan zijn.

Samen met de interne betrokkenen bij de IT formuleren we antwoorden op vragen als:

  • Zijn er hiaten in de organisatie, worden bepaalde aspecten niet gecoverd?
  • Zijn de verwachtingen ten opzichte van de IT-medewerker(s) realistisch?
  • Worden de beloftes van de leveranciers gerealiseerd?

Door deze en andere vragen te beantwoorden, kunnen we voorstellen doen om jouw IT-organisatie te verbeteren. Het resultaat is vaak een daling van de kosten en een hoger percentage taken die binnen de deadline worden gerealiseerd.

Bij IT-management treden wij niet in de plaats van interne IT-medewerkers of externe IT-dienstverleners. Wij zorgen voor de lijm tussen alle betrokkenen. Vergelijk het met een bedrijfsrevisor. Die doet jouw boekhouding niet zelf, maar gaat na of er op vlak van de boekhouding verbeteringen mogelijk zijn.

Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
Huis van het Nederlands
"Het Huis van het Nederlands kampte met een instabiele IT-omgeving. Medewerkers kregen vaak te maken met verbroken verbindingen. Daarnaast was er nood aan een aangepaste IT-infrastructuur. Het aantal medewerkers verdubbelde immers op enkele jaren tijd. Bovendien breidde de organisatie uit van één naar drie vestigingen."
Huis van het Nederlands
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
Extensa
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
Infano
0%
Downtime
"Techne werd gecontacteerd om advies te verlenen met betrekking tot data- en kennisbeheer en zo de samenwerking te verbeteren. De bestaande probleempunten werden in kaart gebracht en al snel werd duidelijk dat Microsoft Office 365 de beste integrale oplossing bood."
Infano
gsauto
100m²
archief gedigitaliseerd
“Techne startte met een IT-audit. Die leidde tot een innovatietraject waarbij de technologie op de behoeften van onze organisatie werd afgestemd. Bijzondere aandacht ging naar de firewall en andere beveiligingszaken. Daarnaast werd een enorm archief van wel 100 m² gedigitaliseerd."
Groep Generalfrein-Stappers
De-Kringwinkel-Zuiderkempen
"Techne adviseerde voor een IT-infrastructuur die gedurende verschillende jaren zorgt voor stabiliteit en continuïteit aan lage kosten. Daarnaast werden ook de overige vaste IT-uitgaven onder de loep genomen."
De Kringwinkel Zuiderkempen
Heilig Hart Grimbergen
"De website van HHG is een kenniscentrum voor alle belanghebbenden in en rond het woon-en zorgcentrum. De website wordt actueel gehouden dankzij een gebruiksvriendelijke admin interface waarlangs eenvoudig nieuwsberichten, inhoud, evenementen, vacatures en documenten worden toegevoegd."
Heilig Hart Grimbergen
Kempeneer showroom
67%
Meer web bezoekers
"Dankzij de nodige SEO-optimalisaties verwelkomde de nieuwe webshop van Kempeneer kort na de lancering al 67% meer bezoekers dan het jaar voordien. Een bijkomende Adwords campagne zorgde daarbovenop voor een nog groter bereik van potentiële klanten."
Karen Kempeneer
Kempeneer
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap