Jij staat 24/7 klaar voor uw klanten? Wij dan ook voor jou!

Onze helpdesk helpt je tijdens kantooruren razendsnel verder. We lossen de meeste issues op binnen het uur. Toch hebben sommige bedrijven en vzw’s nood aan IT-ondersteuning ’s avonds of in het weekend. Ook dan kan je beroep doen op Techne. En je betaalt geen vaste kosten voor de beschikbaarheid. Je betaalt enkel voor de geleverde diensten.

Ondersteuning op elk uur van de dag en op elke dag in de week kan soms bijzonder nuttig zijn:

  • Jouw bedrijf draait ook ’s nachts of in het weekend.
  • Jouw vzw heeft een werking in het weekend.
  • Als zaakvoerder gaan jouw activiteiten ook verder na de kantooruren.
  • Je werkt internationaal samen met klanten of partners in andere tijdzones.
Contacteer ons

Nog niet overtuigd? Vertrouw op onze klanten!

Chateau La Promesse
"De foto's van het prestigieuze Chateau la Promesse spreken tot de verbeelding. Daarom werd bewust gekozen voor een eenvoudig web ontwerp. De bezoeker wordt meegenomen op een ontdekkingsreis vanaf zijn favoriete toestel, want de website is volledig responsive opgebouwd.
Chateau La Promesse
it consultant
"De boekhouding werd bij Essentions gedigitaliseerd zodat we nu efficiënter werken en kostbare tijd winnen. Offertes worden digitaal verzonden en ondertekend en er werden integraties voorzien, zoals automatische verwerking van betalingen.é
Essentions
Jonckheere Spanten
Jonckheere Spanten verzelfstandigde van de grotere groep Jonckheere Wood. Techne realiseerde de afsplitsing van de IT, een complexe opgave waarvan de kosten hoog kunnen oplopen wanneer alles van nul moet worden opgebouwd. Techne en Jonckheere Spanten kozen voor een kostenefficiënte aanpak.
Jonckheere Spanten
Bato nv
"Doordat onze medewerkers verschillende manieren gebruikten om mails en bestanden te raadplegen, verdween het overzicht en was het vaak moeilijk om zaken terug te vinden. Nu alle mailaccounts overgezet zijn naar Office 365 is dat verleden tijd."
Tom Spapens
Bato
Extensa
100%
Uptime
Stabiliteitsproblemen zorgden er in eerste instantie voor dat Extensa contact opnam met Techne. Nadat deze problemen aangepakt waren, tekende zich een tweede uitdaging af. Extensa Group is een onderneming in volle expansie. Het aantal medewerkers verdubbelde op twee jaar tijd en de hoeveelheid data explodeerde. Ook die uitdaging ging Techne met plezier aan.
Extensa
Veronove Tegels
“Om de continuïteit en stabiliteit te verbeteren, introduceerde Techne een servercluster. Als één server uitvalt, neemt de andere het over. We kozen ervoor om de IT-infrastructuur volledig te vernieuwen en zo alle onnodige data en beveiligingsrisico’s uit het verleden te verwijderen.”
Andy Veroonhove
Veronove Tegels
advocatenkantoor
100%
Uptime
"Twee dagen zonder mailverkeer wezen op een onderliggend probleem; een onstabiele IT-omgeving. Techne wist de exacte problemen bloot te leggen door middel van een IT-audit."
De Broeck, Van Laere & Partners
Intersoc
“Het project stelde het team van Techne voor een boeiende uitdaging. De volledige IT van Intersoc was immers verweven met die van de CM. Na een grondige voorbereiding realiseerde Techne de effectieve migratie tijdens één weekend."
Intersoc
Elec DVC
De groei van het Elec D.V.C. maakte de IT complexer. De server was dringend aan vervanging toe en de organisatie wou voor deze operatie beroep doen op de kennis van een externe IT-partner. Daarbij was de vraag wat de beste oplossing was voor het bedrijf. Technologie afstemmen op de corebusiness was zowel voor Elec D.V.C. als voor Techne het uitgangspunt.
Elec D.V.C.
ohmega-bikes
Gebruiksvriendelijkheid voorop!
Ohmega-bikes
Jij hebt doelen, wij hebben de technologie om ze te helpen bereiken.

Wacht je op een goed moment om je vraag te stellen? Nu is het perfecte moment. Neem nu vrijblijvend contact met ons op.

© 2019 Techne. All Rights Reserved.
Privacybeleid  |  Cookiebeleid  |  Algemene voorwaarden  |  Sitemap